22.3.09

hakkaten iyi bir kızım lan ben.

bugün en sevdiğim internet sitesi olan alternatip'te genç bir adamla tanıştık.gayet geyik başladık konuşmaya ama sevdik birbirimizi.hani sevdik derken,konuşmak geyik yapmak arada ciddileşmek falan iyi geldi ikimize de.ama nolduysa oldu onun nefret ettiği benim yakın bir arkadaşım yüzünden engeli suratıma suratıma yedim.
hakkaten üzüldüm lan.neden insanları arkadaşlarına yada görünüşlerine falan göre yargılıyorsunuz ki.hakkaten ayıp.

ha tanımadığım bi adam engelledi diye neden bukadar üzüldüm ben de bilmiyorum.sanırım duygusal anlamda çöküşlerdeyim dostlar.
başımı alıp nerlere gitsem hiç bilemiyorum buaralar.
neyse.

beni hakkaten üzdün genç adam,halbuki iyi bir kızım ben.

4 yorum:

madam farilya dedi ki...

sen iyi bi kızsın ama insanlar kötü olmuş kankator naparsın..

sadece asu. dedi ki...

evet lan kimse değerimizi bilmiyor amına koyim.uyuz oldum.

khaos dedi ki...

Ahaha:)
Geçerken uğradım sadece..
Üzüldüm nan..
valla:)

sadece asu. dedi ki...

ben de üzüldüm hakkaten ama niye üzüldüm bilmiyorum hakkaten aişsldfkaşisdf