4.1.10

Mesela geçen akşam kahve dünyasında kahvelerimizi içerken yağmur bastırdı.Hava da buz gibi oldu birden. 00.00'da kapattıkları için yavaştan toparlanıp çıktık.Dedim ki hadi gel biraz yürüyelim.
Ve başladık yürümeye bir de baktık yine baştayız ahaha ( sınavdan çıktım,finallerin bitişi kafasındayım.olucak bu kadar ) Ben 15 senedir aynı mahallede oturuyorum.Bütün sokakları ezbere bilme ayrıntımı geç,favori sokaklarım da var.Selçuk'u tuttum kolundan,yağmur altında favori sokaklarımı gezdirdim.Belli bir noktanın etrafında dolaşmamıza rağmen Selçuk'un kafası çok karıştı biraz labirent gibi bizim oralar^^
İnanılmaz terapi oldu portishead-only you dinleyerek yağmurun altında yürümek.
Ayrıca sevdiğim sokakları Selçukta sevdi olley dedim.

(bu sefer de şöyle bir emo kalbiyle süslemek istiyorum kaydımı.)


i <3 Şenesenevler


sdfglkjsdf

O değil de 00.00'den sonra kahve içmek istiyorum starbaksta falan.Yetkililere duyrulur. 

Hiç yorum yok: