12.1.10

roads

Dün hayatımın teyzesi en bol yolculuğunu gerçekleştirdim.Amcası da boldu tabi ama teyzeler her zaman daha çok dikkat çekiyorlar.Eskişehir'deki tüm teyzeler kocalarını alıp İstanbul'a gelmeye karar vermişlerdi sanırım öyle bir yoğunluk vardı hani.Yandakiyle öndekiyle arkadaş olup durdular.İzlemesi eğlenceli oluyor teyzeleri çemkirmedikleri sürece.
Yanımdaki ikili koltukta oturan iki amca da sürekli siyaset konuştular sıktılar canımı.
Sonra iki türbanlı cici kızımız bindiler ama yerlerine bir teyze bir de amca oturmuştu sanırım ayakta ve tepemde takıldılar bir süre,çok daraldım onlar tepemdeyken.Salaktı ikisi de ayıptır söylemesi bukadar boş muhabbeti boğsalar yapamam yani.Neyse sonra onlarda inen bir teyze ve bir amcadan oluşan çiftimizin yerlerine oturdular da rahat ettim biraz.

Gelirken sürekli fotoğraf çekmek istedim ya kudurdum desem yeridir.O kadar güzel yerler var ki trenin durduğu yada durmadığı duraklarda,aklım gitti.Eski kiliseler,tarihi garlar yada evler falan üf.Parayı bulduğum an trene biniyor ve kafama estiği yerde inip fotoğraf çekmeye başlıyorum kararlıyım.


Yine konudan konuya atladım.şit
saygılar

Hiç yorum yok: