17.2.10

günaydın hapşuruğum.

hapşurmak nedir ya? arka arkaya defalarca hapşurmak hemde !
sabahları yataktan çıktığımda yorganın altıyla odamın genel havasının farkından kaynaklacak ki defalarca hapşuruyorum.aptal oluyorum 2 dakika içinde.ağzım gözüm bir yere kayıyor.tır çarpmışa dönüyorum.
bugün bu canım hapşuruk yataktan çıktığımda değil de güzel sanatlarda geçirdim küçük sinir krizi sonrasında merhaba dedi bana.tabi o geldiğinde elimde bir tost bir de portakal suyu vardı,şaşırdım afalladım biran.neyseki alışkınım çat kapı gelişlerine,profesyonelce her saniye evden kaçmaya müsait hangar çantamdan bir hamlede selpak alıp ağzımı gözümü kapattım ki etrafımdaki insanlar benden tiksinlemesinler.
ve 10 15 defadan sonra o çok uzaklara gitti.
gittiğinde ardında gözleri kızarmış ve yaşarmış,makyajı akan,etrafına şapşal şapşal bakan küçük bir kız bıraktı.
gitme hapşuruğum hep benimle kal.hatta olayı abart al canımı!


not: hapşurmak ne komik bir kelime yahu  daha güzel bir isim bulamamışlar mı bu her seferinde tüm organlara kal getiren mevzuya.garip

Hiç yorum yok: