6.6.10

depresyon çağın hastalığı ya yukardaki de depresyona girip bol bol ağlıyor bu ara.
o ağladıkça ben huzurla dolup taşıyorum a dostlar.bir insan yağmuru bu kadar sevebilir sanırım.
saat şimdi 06:21 ya ben 4 sularında bok gibi yağarken yağmur attım kendimi dışarı.çıkmadan yaktım sigaramı da,mis.yürüdük 10 dk kadar donuma kadar da ıslandım ayıptır söylemesi.eve çıktığımda ağzımdan burnumdan huzur fışkırıyordu.çok özlemişim yağmuru gebermişim hasretinden resmen.
hiç yaz olmasa.
hep yağmur yağsa böyle.
ben hep huzurlu olsam.
pencereden gelen yağmur sesi hiç bitmese.
kuşlar hep böyle ötse.
bulutlar hiç gitmeseler falan.
ben varya ölürüm mutluluktan kesin.
yukardaki bir süre daha depresyondan çıkmaz ve mutluluğumu elimden almaz umarım.aldıkları yeter zaten.neyse

buarada mirkelam'ın klipte giydiği çoraplara bayıldım biri alsın bana onlardan,mutluluğuma mutluluk katsın.evet

günaydın herkese...

Hiç yorum yok: