19.8.10

ay başından beri yazlıktayım.geçen senelerden tek farkı evdeki televizyonların sadece karıncaların çektiği film serisini gösteriyor olmaları zira digiturk zımbırtıları yok.yaklaşık 20 gündür hayattan bir haber yaşıyorum canlarım.
sabah kalk kalhvaltı yap denize git akşama kadar yüz güneşlen tepin şezlongta sonra eve çık duş al yemek ye terasa çık kahve yap kahveyi iç yıldızları izlerken biri kaysın dilek tut ve sız.geçtiğimiz 5 gün boyunca erkek arkadaşım burdaydı,iyi ki burdaydı.güzel vakit geçirdik,oldukça eğlenceli 5 gündü yani.yıldızlar daha bir güzeldi o burdayken.tamam neyse romantizmi bir kenara bırakıp diyeceğim o ki'ye geçiyorum hemen.
diyeceğim o ki istanbul'dan nefret ediyorum ben.hiç dönmek istemiyorum.birşey olsa yeditepe sosyoloji bölümünü bodrum'a taşısa ne de güzel olur.erkeğimi de alırım yanıma sessiz sakin bir hayat yaşarız burda.amaan dertlendim yine.

farkettiğiniz gibi yazma yeteneğimi de kaybetmiş bulunuyorum.ağlayın bana.

1 yorum:

tintintiniminibagy dedi ki...

yeteneğinin hastasıyım..romantik tavşan